Mino, Riung, Bajawa - Reisverslag uit Bajawa, Indonesië van Lia en Kees Zon - WaarBenJij.nu Mino, Riung, Bajawa - Reisverslag uit Bajawa, Indonesië van Lia en Kees Zon - WaarBenJij.nu

Mino, Riung, Bajawa

Door: kees en lia

Blijf op de hoogte en volg Lia en Kees

04 Oktober 2014 | Indonesië, Bajawa

Hallo allemaal,
ik ga nu beknopt te werk had net een heel verslag 1x verkeerde toets en alles is foetsie.
We hebben een leuke groep met mensen met veel reiservaringen geen zeurders, klagers etc. En keileuke reisbegeleidster.
we hebben al verschillende leuke tripjes gedaan.
wandeling naar vulkaan kelimutu met 3 kratermeren met verschillende kleuren. Prachtige route,'s gereden verschillende dorpjes met speciale weeftechnieken.
oh ja let niet op typevouten anders ben ik morgen nog bezig.
Heerlijke dag gehad op het water met azuurblUwe zee , witte stranden en een prachtig snorkelgebied, zo mooi !!!!!
Vandaag 4 oktober wandeling naar 3 verschillende autenthieke dorpen met nog een ceremoniele slacht van een buffel , ja niet iedereen vond dat geweldig maar tante Lia heeft er n filmpje van gemaKt, voor de slagers onder ons....
kees was niet mee hij had teenslippers gekocht en daar teveel op gelopen niet gewend en zijn voet was opengegaan tussen grote teen en andere.
die had een relaxdaggie op het balkon.
overmorgen trekki g dus dan moet het wel over zijn, teenslippers meteen maar achtegelaten in vorige hotel
Weetje: de lokale jonge jenever heet hier arak en de wijn is niet zo lekker dusmaar aan de Bintang en voor de variatie arak.
Ik brei d, r een eind aan.
familie morgen een gezellige dag met Twan zijn verjaardag en allen natuurlijk proficiat.
morgen lange dag voor de boeg en daarna 2 dagen trekking dus dan even niet bereikbaar.
oh ja onze buschauffeur is eergisternacht overleden heel plotseling maar er was wel meteen een vervanger geregeld, ook een hele kundige.
allemaal de hartelijke groetjes van Kees en Lia

jammer dat het verzenden van foto, s niet lukt

• 04 Oktober 2014 - 16:38

Maria:

Wat een belevenis allemaal en de teenslippers wat jammer Kees dat je niet mee kon of wilde .en een sterf geval ,ik hoop voor jullie dat het bij die ene blijft .groetjes en nog heel veel plezier .Maria

• 04 Oktober 2014 - 17:21

Dicky:

Tsjonge wat een avonturen. Wat veel gezien al. Ik hou het bij de Hermitage samen met Marijke Looyesteyn. Gaan samen een dag naar Amsterdam. Veel plezier nog en beterschap met Kees z'n teen.

• 04 Oktober 2014 - 20:39

Josefien:

Hey hallo daar,
    alweer lekker wat beleefd, ik hoop dat de buschauffeur geen buffel van een man was ;-)
    Wij zijn vandaag met steef en sofie naar Nemo in A'dam geweest en nog ff kleren geshopt bij de Coolcat voor Sofie. Was een leuk dagje !
    Liefs vanuit een regenachtig (nu pas hoor 20.40 uur) Anna Paulowna