Gili eilanden - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Lia en Kees Zon - WaarBenJij.nu Gili eilanden - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Lia en Kees Zon - WaarBenJij.nu

Gili eilanden

Door: kees en lia

Blijf op de hoogte en volg Lia en Kees

18 Oktober 2014 | Indonesië, Gili Meno

Daar ben ik weer.
Vanaf onze laatste plek op Lombok een mooie bustocht deels langs de kust aangekomen op de Gili eilanden daar zijn er 3 van en wij hebben de rustigste Gili Meno.
Op dit eiland hebben ze volgens mij de woorden parelwit strand en azuurblauwe zee bedacht oooh wat is dit een mooi paradijs.
Een hele leuke afsluiting van de Sunda eilanden reis.
Gisteren hadden we nog een snorkeltrip en hoe verder de dag vorderde hoe harder het ging waaien dus op de terugweg harde we een ruige zee met hoge golven en het was nog een hele reddingsoperatie eer we aan land waren, maar gelukkig alles goed gekomen.
Het snorkelen viel wel tegen maar we hadden ook al zoveel moois gezien.
We zitten nu weer bij ons eigen strand en daar is het wel heel mooi om te snorkelen.Duik er zo nog ff in en daarna nog een massage en dan komt het eind van reis toch in zicht.
Morgen zondag vertrekken we naar de luchthaven en hopen maandagochtend thuis te komen.

Allemaal tot ziens, groetjes van Kees en Lia
p.s. las net dat het bij jullie 20 graden is geniet van een mooi weekend en voor ons ook lekker dat de overgang wat minder groot is wat temperatuur betreft, het is hier 34 graden

• 18 Oktober 2014 - 08:37

Marijke:

Gezellig op de zaterdagmorgen die verslagen van jullie Lia. Een goeie terugreis en tot gauw!

• 18 Oktober 2014 - 08:47

José:

Jee, dus het zit er al weer bijna op. Voor als je thuis bent...we hebben hier tegenwoordig ook hele mooie eilanden. Eentje voor de kust van Petten, met zeehonden! Doe je het daar voor?

• 18 Oktober 2014 - 09:27

Dicky:

Hoi Kees en Lia, aan een prachtige reis is alweer bijna een einde gekomen. Wat een belevenissen. Bedankt voor de verslagen want het is net of we er bij waren. Nu hier ook nog een mooi weekend en dan lijkt het mooie weer toch echt voorbij. Geniet nog even van dat parelwitte strand en zie jullie weer in Breezand.
    Groeten van Dicky

• 18 Oktober 2014 - 13:19

Maria:

Wat een heerlijk avontuur hebben jullie beleeft. En wat het mooie weer betreft wij hebben het hier ook heerlijk gehad Maar helaas als jullie weer thuis komen is het gedaan met de warmte hier .Heerlijk jullie verslagen te lezen bedankt .groetjes en tot ziens

• 18 Oktober 2014 - 21:35

Josefien:

Goede reis terug, tot snel!
    Liefs josefien

• 19 Oktober 2014 - 14:55

Joukje:

Hallo Lia en Kees,

Wat is het leuk om steeds jullie verslag te lezen met de atlas erbij.
    Jullie hebben weer heel veel meegemaakt, gezien en genoten.
    Ik wens jullie een hele goede terugreis en een goede thuiskomst.
    Ik hoop jullie foto's eens te kunnen bekijken.

Goede reis en welkom thuis.
    Groeten Joukje