maumere - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Lia en Kees Zon - WaarBenJij.nu maumere - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Lia en Kees Zon - WaarBenJij.nu

maumere

Door: kees en lia

Blijf op de hoogte en volg Lia en Kees

29 September 2014 | Indonesië, Maumere

Hallo allemaal,
we hebben al een paar mooie dagen gehad op het eiland Flores. We hebben een enig huisje in een prachtige bloementuin aan het strand.
Gisteravond heerlijk gegeten op het strand . Er kwam een indo bandje optreden en wat zongen zij: reggea muziek, na de nodige versnaperingen nog even de voetjes van de vloer (met blote voeten op het strand).
Vanochtend gesnorkeld, prachtig. Eerst ging Kees zijn ene sandaal stuk en een half uur later de andere dus weer een missie erbij.
Nieuwe sandalen of waterschoenen scoren.
Gelukkig is ons pinprobleem inmiddels opgelost, we hadden 3 passen mee en met geen een kregen we geld uit de automaat dus toen maar met de creditcard geld opgenomen ( duur klussie) je kunt maar kleine bedragen per keer opnemen, dus je begrijpt t wel....
inmiddels denken we dat het nu wel gaat lukken.
vanmiddag naar een dorpje geweest met een speciale weefkunst, ikat patronen, leuke excursieMorgen verder met de reis naar Moni
dan een paar dagen geen wifi. Dus tot over een paar dagen
oja lekker weer 34 graden.
Groeten aan iedereen van ons, Kees en Lia

• 29 September 2014 - 16:50

Joukje:

Dat klinkt allemaal fantastisch!! Ik hoef er niet aan te twijfelen dat jullie echt genieten.
    Nu maar hopen dat jullie morgen of later gewoon kunnen pinnen, zodat Kees rustig een paar nieuwe sandalen kan kopen.
    Veel plezier in Moni en tot het volgende verslag. Leuk hoor.

Groeten Joukje

• 29 September 2014 - 20:11

Josefien:

Hoi pap en mam,
    Leuk verslagje. Lekker genieten. Hebben jullie een leuke groep?
    xxx josefien en de rest (voorheen schreef ik en de boys, maar dat kan niet meer ;-))

• 29 September 2014 - 21:27

Lia Hoep:

Klinkt goed! Geen regen zeker.... afgelopen weekend was het hier ook erg mooi weer! Veel plezier

• 29 September 2014 - 22:11

Marijke:

Zo te lezen hebben jullie geen saaie vakantie, er gebeurt van alles en anders zorgen jullie daar zelf wel voor denk! Veel plezier nog en pas goed op elkaar!

• 30 September 2014 - 18:38

José:

Nog gauw even reageren voor het wifi contact verbroken is! De normale strubbelingen doorstaan en het genieten is begonnen. Het klinkt allemaal leuk en, allhoewel het hier ook nog steeds mooi weer is, kunnen we hier natuurlijk niet tegen 34 gr op.

Groeten van José en de boys (kan nog steeds!)